teste in relatie..

..se intampla cateodata din prea multa dragoste sa facem excese in relatie. Sa ne dorim mai mult timp acordat, sa ne ofere mai multe dovezi de dragoste, sa isi ignore prietenii pentru noi. Si in cazul in care nu se comporta cum vrem noi incepem sa ne suparam si credeam ca nu ne iubeste. Comportamentul acesta il regasim cel mai des la femei. Sunt unele care isi pun partenerul la tot felul de teste pentru a se convinge ca el este alesul. Si de ce mai multe ori partenerul se satura dupa un timp si fuge din relatie. Apoi auzim povestiri in care fostul partener gaseste o alta femeie si se casatoreste cu ea dupa cateva luni in timp ce in fosta relatie a stat ani de zile si nu a facut acest pas. Exista si ideea ca barbatul fuge de casatorie. Si intr-un fel este adevarat dar motivul real este ca femeia de langa el nu l-a convins sa faca acest pas. Pentru ca ea are aceasta posibilitate dar multe femei nu sunt nici ele pregatite si astfel ajung la relatii de ani de zile in care nici unul nu mai stie ce vrea. Nu vorbesc de cazurile in care pur si simplu nu se doreste casatoria ci se prefera asa-zisul concubinaj. In aceste cazuri cuplul se muta in aceeasi locatie si ajung chiar sa faca un copil.

Dar este alt caz si revenim la subiect. Barbatul este foarte usor de convins sa faca un anumit lucru dar trebuie sa stii cum sa il iei si ceea ce isi doreste el. Adica sa ii gasesti punctul slab. Multe femei insa incearca sa il convinga folosind metode gresite si total pe langa punctului slab. Si apoi incep sa se planga ca partenerul lor nu le asculta si nu reusesc sa il faca asa cum vor ele. Pentru ca unele femei au un alt defect major in mentalitate: doresc sa transforme barbatul de langa ele in ceea ce vor ele. Intr-o relatie trebuie sa existe o libertate de gandire si de actiune pentru parteneri altfel la un moment dat unul sau altul o sa isi doreasca sa se elibereze. La un moment dat o prietena mi-a spus, dupa ce am gresit involuntar: “Ai o bila neagra”. Eu am raspuns imediat: “Si?”. Nu cred ca a fost raspunsul asteptat pentru ca a afisat o mutra suparata si mi-a replicat ca la a-3-a bila neagra ne vom desparti. Reactia mea a fost sa rad cu gura pana la urechi, lucru care a suparat-o si mai mult. Astfel de mentalitate cu privire la o relatie face sa existe atatea femei care spun ca barbatii sunt insensibili si ca nu isi gasesc jumatatea. Nu poti sa faci liste, teste si tot felul de metode sa iti dai seama daca omul de langa tine este cel cu care vrei sa iti petreci restul vietii. Trebuie sa simti ca acela este omul. Degeaba daca dupa toate testele iti da pozitiv si de fapt nu simti nimic pentru el. Toate aceste tergiversari duc inevitabil la o raceala intre parteneri. Eu pana acum am facut o singura cerere in casatorie in singura mea relatie de lunga durata. Si acest lucru se petrecea dupa 6 luni timp in care ne si mutasem impreuna. Raspunsul a fost ca era prea devreme si sa vedem mai incolo. Dupa inca 3 ani ne-am despartit pentru ca ne-am dat seama ca relatia intrase intr-un punct mort si dragostea noastra se stinsese incet dar sigur. Acum ceva timp mi-am dat intalnire cu o domnisoara foarte draguta si la sfarsitul serii mi-a spus clar ca nu vede in mine acea scanteie pe care o asteapta. Si am inteles-o si i-am dat dreptate. Este o persoana care nu sta sa faca teste si sa gandeasca pe toate partile relatia. Pur si simplu cauta o persoana care sa fie aceea in care vede scanteia si daca sentimentul este reciproc isi vor trai viata impreuna. Asta ar trebui sa ne propunem si noi: sa cautam acea persoana care ne face fericiti si iubiti si sa ne petrecem timpul cu ea. Si nu sa cautam nod in papura sau sa ramanem intr-o relatie doar sa vedem cum decurg lucrurile.

January 19, 2010 · Posted in Uncategorized  
    

Comments

21 Responses to “teste in relatie..”

  1. lumy on January 19th, 2010 3:06 pm

    da… e un lucru adevarat pt ca am trecut si eu oarecum prin asta…

  2. ella on January 20th, 2010 3:50 pm

    am si eu o intrebarea: ce este punctul slab?
    si aici nu vreau sa -mi spui ceva legat de activitate sexuala … care e punctul slab a unui barbat, sau ce intelegi tu prin asta ?

  3. george83 on January 20th, 2010 3:53 pm

    ella punctul slab al unui barbat este acea modalitate de a il convinge sa faca un anumit lucru. Fiecare persoana are o anumita latura care poate fi “exploatata” daca se stie cum

  4. ella on January 20th, 2010 4:09 pm

    asa ca definitie extrem de general – e de inteles ce e un punct slab , insa la barbati acets punct slab e extrem de vag, daca ne departam de sex… si toate implicatiile pe partea asta:fara sa , plangi, maimutareli si pisiceli…

    Asa cum punem problema ,pana la urma seamana a troc – fin daca as putea spune…

  5. george83 on January 20th, 2010 4:12 pm

    pai am spus ca difera de la persoana la persoana….punctul meu slab nu este acelasi si pentru vecinul meu de palier :) …Cam orice lucru din lumea asta implica un anumit troc dar trebuie sa gasesti schimbul cel mai favorabil

  6. honey on January 20th, 2010 7:06 pm

    Jorj draga, nu stiam ca ai o parere atat de proasta despre femei.

  7. george83 on January 20th, 2010 7:08 pm

    au…de ce spui draga mea colega ca am o parere proasta despre femei? :(

  8. honey on January 20th, 2010 7:42 pm

    “Sunt unele care isi pun partenerul la tot felul de teste pentru a se convinge ca el este alesul.”
    “Exista si ideea ca barbatul fuge de casatorie. Si intr-un fel este adevarat dar motivul real este ca femeia de langa el nu l-a convins sa faca acest pas.”
    “Multe femei insa incearca sa il convinga folosind metode gresite si total pe langa punctului slab.”
    “Pentru ca unele femei au un alt defect major in mentalitate: doresc sa transforme barbatul de langa ele in ceea ce vor ele.”
    Etc.

    Nu ma deranjeaza articolul deloc, poate pentru ca nu ma regasesc in el. Postul per total este destul de misogin iar eu nu mi te imaginam asa, atat tot.

  9. george83 on January 20th, 2010 7:49 pm

    era misogin daca spuneam ca toate femeile sunt asa. Asta 1 la mana.
    2 la mana: sustin ideea ca alaturi de orice barbat de succes sta o femeie puternica si cred ca femeia poate sa influenteze un barbat si sa-si impuna ideea
    3 la mana: stii si tu ca orice padure are uscaciunile ei si sunt sigur ca si tu cunosti femei care actioneaza in modul descris de mine.

    Daca vrei imi explici si mie cum este cu administratorul care nu are nevoie de studii superioare :P

  10. honey on January 20th, 2010 10:28 pm

    Tocmai pentru ca te-ai referit doar la unele femei si nu la toate am spus despre articol ca este destul de misogin, nu foarte. :P
    In ce priveste restul, prefer sa cred ca in relatia de cuplu exista mai degraba un parteneriat si nu o relatie manipulatoare-manipulat.

    Daca ai nelamuriri despre administratori da un search pe google, eu am epuizat subiectul ieri. :x

  11. george83 on January 20th, 2010 10:31 pm

    daca imi citesti blogul o sa observi ca am aceeasi gandire: sa se conlucreze in relatie. Dar asta nu inseamna ca nu exista anumite dorinte dintr-o singura parte si care se doresc impuse oarecum. Deja manipulare suna cam prea dur :)

  12. honey on January 20th, 2010 10:49 pm

    Dur, huh? :D
    Tocmai pentru ca iti citesc blogul am fost oarecum surprinsa.
    Spuneam ca scrisul este usor misogin pentru ca prezinti mai degraba femeia ca fiind cea care vrea sa-si impuna dorintele, ori eu nu cunosc foarte multi barbati care sunt sau se lasa prea usor manevrati si am in jur destule femei care s-ar plictisi foarte repede de un barbat care are intotdeauna pe buze “da, mami.”, eu fiind una dintre ele.

  13. george83 on January 20th, 2010 10:54 pm

    nu este vorba de “da, mami” pentru ca ala nu mai este barbat in ochii nici unei femei. Eu vorbeam de anumite “trucuri” pe care le folosesc femeile pentru a-si impune vointa. Barbatii sunt mai directi spre deosebire de femei care aleg varianta diplomatica si cele care stiu cum sa manevreze un barbat o sa o faca fara sa isi de-a seama el….

  14. ella on January 21st, 2010 9:45 am

    sunt intr-o masura de acord cu colega …:)
    de aceea te-am pus sa spui ce e punctul slab, ca nu as stii ce inseamna asta, insa nu sunt de acord cu acest schimb care asa cum l-ai pus tu aici e un troc ceva mai rafinat care nu are in spate iubire ci doar cunoastrea unor parghii extrem de fine….

    dar “viata bate filmul mereu ” si atat barbatii cat si femeile uite in timp in cadrul relatiei de dragostea lor si folosesc diverse atitudini de manipulare…

  15. ella on January 21st, 2010 9:49 am

    erata:
    doamne cate greseli:
    barbatii si femeile uita in timpul relatiei lor de dragoste, si folosesc atitudini de manipulare

  16. george83 on January 21st, 2010 9:51 am

    neata ella: stiu ca voi nu v-ati convins niciodata partenerul sa faca o chestie pe care vi-o doreati…doar asa din dragoste :P ..Cred ca ati luat varianta extrema din ceea ce am scris eu si ignorati cu buna stiinta lumea inconjuratoare in care exista tot felul de compromisuri si motivari reciproce :)

  17. lolita on August 24th, 2010 11:28 am

    my opinion-nu poti convinge-for real-pe nimeni sa faca nimic pt tine-tre sa fie motivat anyway sa faca-il convingi juss by being yourself si el tre sa-si doreasca sa te vada fericita. daca nu, papiii, ura si la gara. oamenii nu-s masini sa-is chimbi :P . gagicile care spera sa schimbe un tip, yuck-sa renunteeee-ideea e sa luam un om fix cum e si sa te-ndragostesti de el pt ce e el
    biiiine acum, poti sa-l trainuiesti in d-astea gen-sa-si puna prosopul la uscat dupa dus si sa nu-l mai lasa mototol pe masina de spalat. intai cu miericica, si daca nu merge, biciul!:-D

    daca nu merge-papppiii iar. pai, pe bune-acum:-D. O viata avem-de ce sa stam inr elatii care nu ne fac fericiti cand single e asa de bineee afterall :P

  18. george83 on August 24th, 2010 12:00 pm

    @lolita: oau…cat pot sa ma chinui sa inteleg romengleza scrisa de tine :D …Nu este vorba de o schimbare radicala ci mai degraba un fel de slefuire a unor trasaturi care te streseaza intr-o relatie. Bineinteles ca niciodata nu vei putea schimba esenta unui om si sunt de acord cu tine ca daca nu reusesti sa ajungi la niste asa-zis compromisuri atunci nu are rost sa continui relatia :)

  19. lolita on August 24th, 2010 12:29 pm

    ma chinuie talentul, recunosc :)

    slefuire, slefuire da tre sa ai cu cine. tre sa fii un bun negociator:). si jucaus. orice mica slefuire tre sa fie fun nu constrangere d-aia cu moaca acra, reprosuri si manipulare sentimentala.

    na, ca n-am folosit decat un englezism.

    aren’t you proud of me?

    aa, oups! :P

  20. george83 on August 24th, 2010 12:33 pm

    pai doamne fereste de slefuire cu forta….credeam ca vorbim despre o relatie care nu implica masochism in vreun fel :D .
    In plus in viata trebuie sa ai arta unui bun negociator altfel nu o sa intelegi niciodata de ce nu reusesti sa faci ceva durabil :)

    eee…este totusi un semn de imbunatatire deci as putea spune ca sunt putin mandru de tine (doar putin ca sa nu cumva sa ti-o iei in cap :P )

  21. lolita on August 24th, 2010 1:26 pm

    numai baietii s-i iau in…cap :) ))

    mersi pt incurajari anyway. oricum adica :P PP

Leave a Reply